21 August 2007

Fall block

This is the Fall block I have made for the "Season to Season swap" from the CQfor Newbies group I am a member of.
The meaning is that you make a block which is half done with embellishing.
But what is half done? or half naked?
I left it this way and have sent it off to Gerry who is the swap hostess.
She will put all the names of the participants, 32 I believe, in a bowl and then we receive a block from our swap partner to finish.
At the end everyone sent the block back to Gerry and we receive our own block back.
She will host the other seasons as well.
I guess in November there will come a Winter block.

7 comments:

Hideko Ishida 石田英子 said...

I love this autumn colour block very much. I am looking foward to seeing how this would have been embellished.

moderncountry said...

Heisann Ati!
Så gøy at du kom innom meg på besøk og la igjen en liten hilsen :) Og enda morsommere er jo at du er Nederlandsk men bor i Norge!Du skriver iallefall helt perfekt, noe jeg ikke kan si om min Nederlandsk da men, kremt..Takk for koselige ord og ja har ikke Swarte Markt mye flott? Ja, jeg er alltid på utkikk etter gamle ting med nostalgi til mine dekorasjoner, men dessverre ser jeg at det blir mindrr og mindre av det på Swarte Markt. Men ikke for det, desto mer er det på nett. Jeg har allerede blitt godt kjent med noen jenter som leverer helt supre saker. Spesiellt "Old Stuff Shop". Sjekk gjerne innom der!
Så my flott som du lager er jo bare helt fantastisk :)Kjempeflotte og ikke minst unike broderi stykker. Hva slags teknikker bruker du?
Nydelig katt her på siden din, elsker katter :) Kom gjerne på besøk en annen gang også, men til da, ha det godt, hilsen Aina (",)

Gerry said...

Ati, your block is lovely. I love the little squirrels and the mushrooms.

And yes, the next swap will be winter.

Micki said...

It will be a lovely block when completed.

Beth said...

Wonderful! I loved your blog!

Susan said...

The colors definitely evoke autumn. I love the little mushrooms. This will be so much fun for someone to finish. I hope it returns fabulously done. =)

Charlene said...

How fall-like this block looks. You've done a great job! I'll bet Gerry will LOVE having all the beauties go through her hands ;-)