12 April 2016

art journaal

les 1

les 2

les 2
Dit zijn de eerste drie bladzijden die ik maakte voor de online cursus van    Marit's paperworld. "Let it Loose". Maak een art journaal. De basis is aquarel papier, alle bladzijden zullen aan het eind van de cursus gebonden worden tot een boek.
Les 1 was "als ik uit mijn raam kijk", een foto, acrylverf en tekst. Les 2 ging over silhouetten. Die met de boom is alleen met verf en de yogadame is een silhouet op een achtergrond van tijdschrift fragmenten. Ik vond het leuk om te maken.
Ondertussen is de CQ-quilt klaar, als het hangt zal ik een foto maken.

First three pages from an online class. Made on watercolorpaper with acryl paint. Number one is what I see from my window, two and three are silhouets, the tree is only with paint on watercolorpaper, yoga is made on magazine fragments.

2 comments:

margaret said...

thankyou for the English transalation, lovely pages

Eva said...

Dear Ati!
Amazing what you do at the online lessons!!
You go a new way, your pages are so modern. Really.
They are artwork.
Hugs, Eva from Austria